On Thu, 7 Nov 2013 14:42:02 +0200
Lior Kaplan <kaplanl...@gmail.com> wrote:

> צריך להכניס דברים לפרופורציה... אף אחד לא יתבע על תג או שניים.

לא לפי מה שאני הבנתי. לפי מה שהבנתי אפשר לתבוע גם על alt attribute אחת חסרה
מבלי להוכיח נזק.

> האתר יצטרך להיות שבור בצורה משמעותית כדי שיקבלו תביעה כזאת.

איך אתה מגדיר שבור משמעותית? היכן עובר הקו?

> אכן יש סכנה לאפקט מצנן בגלל תביעות, אבל גם יש 3 שנים כדי להתכונן
> לכך. לדעתי זה דווקא מעודד שימוש במערכות מוכנות בעקבות התאימות
> שלהן לאותם תקנים.

אני מעדיף לא לפתוח פתח לתביעות כאלו שעלולות לגרום לאפקט המצנן. אם יש נקודת
תורפה בחוק, אז קרוב לוודאי שיהיו אנשים שידעו לנצל אותה. בנוגע לשימוש במערכות
מוכנות - לא כולן תומכות בתקנים וגם אן כן לא תמיד זה מספיק (מה שעלול ליצור
הרגשת בטחון כוזבת), ואנחנו גם לא צריכים שלא לעודד כתיבת מערכות חלופיות חדשות
מפחד שהן לא תהיינה תואמות (ובכך להיתבע).

בכבוד רב,

        שלומי פיש