שלום ירון,
אני זוכר במעורפל, שמישהו אמר משהו על בעיות בשימוש באתר של המוסד לביטוח
לאומי.

בסך הכל נראה שאתה עושה עבודה טובה!
עכשיו מתחיל להיות סיכוי שאולי סוף סוף יתאפשר לגלוש לכל האתרים של הממשלה
ע"י דפדפן תקני.

השלב הבא זה יהיה לעזור לדרום קוריאנים שתקועים עם מיקרוסופט בגלל תוסף
ActiveX שהם חייבים להשתמש בו (נדמה לי לאימות חתימה או לביצוע עסקאות).
סתאאאם.  :-)

--- עומר