שלום חברים!

ביום רביעי האחרון לקחתי חלק בכנס שאורגן על ידי לינווייט בנושא קוד פתוח וענן.
במהלך הכנס עלתה בי השאלה התאוסופית - אם אתרי ממשלה מסוימים מאלצים אותך
להשתמש באקספלורר על אף הסכנות הכרוכות בו הרי שממשלת ישראל בכבודה ובעצמה
מסכנת את שלום הציבור.
בכנס השתתפו מספר בכירים מאגף התשתיות של הממשלה (ממשל פתוח) וראיתי לנכון
להעלות מולם את הסוגייה הנ״ל, תגובתם הייתה שלא ידוע להם על אתרים שמאלצים
שימוש באקספלורר ואף קיבלתי כתובת דוא״ל כדי לשלוח את כתובות האתרים הסוררים.

כיוון שזכרוני אינו טוב כתמול שלשום רציתי לבקש את עזרתכם: אילו אתרים או
שירותים ממשלתיים למעט רשויות המס מאלצים שימוש באקספלורר בלבד?

זכור לי שבעבר הייתה איזושהי רשימה באתר מוזילה אבל אני לא מצליח למצוא אותה
וגם פריטי הרשימה אינם רלוונטיים להערכתי.

כיוון שאני לא רוצה ליצור התלהמות מיותרת ולחץ אני נאלץ לעבור על הרשימה באופן
דקדקני כדי לוודא ולהציג את האתרים באופן הכי מסודר שאפשר.
תודה לכולכם ושבת שלום!
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>