דיברתי על זה לא מעט באוגוסט פינגווין האחרון בדברי הסיום (הדגשתי את הכיוון
אליו הולכת העמותה ואת חשיבות הפעילים והמתנדבים, והבהרתי שאם לא יהיו כאלה,
העמותה לא תוכל להתקיים וכנראה שגם לא יהיה לה זכות קיום).
בנוסף, דובר על זה פה לא מעט בשבועות האחרונים והפגישה האחרונה היא התוצאה של
המצב היום. לדעתי המסר הועבר, והשאר תלוי באלו שאכפת להם.

בברכה,
אדיר