> [...]
>
> וכמו כן את:
>
> *
> http://www.shlomifish.org/philosophy/computers/open-source/trust-non-FOSS/
>
> * http://esr.ibiblio.org/?p=4371
>
> * reddit.com /r/opensource coverage -
>
> http://www.reddit.com/r/opensource/comments/261w6v/why_i_do_not_trust_nonfoss_and_why_you_shouldnt/
>
> מה שאני מנסה לומר שכרגע יש פריחה/ריבוי גדולים של יישומים קנייניים
> לאנדרואיד. זה
> צפוי שזה יקרה, אבל במוקדם או במאוחר מרבית היישומים הללו יכתבו כקוד פתוח אן
> שישוחררו ככאלה, ואני מאמין שבסופו של דבר הם יהיו יותר טובים וינצחו.

באמת???

ומי יכתוב אותם ויתחזק אותם? אתה מתנדב?

כדי שיישומים כאלה יכתבו צריכים שיהיו כאלה שיהיה להם אכפת להם ויהיו מודעים
לכך.

בסופו של דבר רוב העולם מסתדר יפה מאוד עם תוכנה סגורה.

אז בתשתיות קוד פתוח ניצח, אבל אני רואה הרבה סיבות שמישהו יתאמץ במיוחד לכתוב
בקוד פתוח את שאר האפליקציות...

הבלוג שלי:
http://nadavvin.com