שלומי, זה לא כל כך פשוט, רק מודל נכון של רווחיות יכול להניב תוצאות יפות, אם
מגייסים מבלי לחשוב ולתכנן צרכים קדימה אז אנחנו מתנהלים בדיוק כמו הממשלה
ואנחנו יודעים לאן זה מוביל...

אני כבר הזכרתי בעבר את העובדה שאני בעד מודל כלכלי רווחי שיאפשר תשלום
משכורות מקופת העמותה, בגלל שאני לא מאמין במתנות חינם אז אני באמת מתקשה
להאמין שאיזה גוף גדול בישראל יקח אותנו ברצינות וגם אם כן אנחנו צריכים
להתחיל לחשוב טוב טוב מה האינטרסים שלו ומה הוא ירצה בתמורה.

בהצלחה!

Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>