Díky.

Nene, bug jsem nezakládal, ale na tu mezeru tedy ve volné chvíli klidně založím a pošlu ti ho.

Michal

Dne 11.9.2017 v 22:05 zdenek napsal(a):
Opravil jsem překlad u DNF bodů

 1. Použit návrh "K instalaci"
 2. Opraveno podle návrhu
 3. "Balíček" je v překladači samostatně, mimo celou frázi. Změnil
    jsem to "B" na "b" ale tu mezeru neopravím. Zdá se, že je to přímo
    v kódu nebo jsem nenašel daný řetězec, kde je to špatně. Ještě se
    na to podívám.
 4. Opraveno podle návrhu na "Nainstalovat?". Tady mě ještě zaráží
    existence dvou verzí téhož, kde v jednom případě je v originále
    [y/N] a v druhém [Y/n], což bylo i stejným způsobem přeloženo (
    [a/N] a [A/n] ). Vypadá to divně, rád bych v obou případech použil
    malá písmena, ale nevím, jestli to nemá nějaký vliv na samotnou
    funkci potvrzení pro instalaci. Nějaká rada?

Pokud jsi otevřel Bug, mohl bys mi prosím dát jeho číslo, abych ho aktualizoval?

Díky

Z.

    5, 6 Já tam mám jiné položky, viz příloha. Ani nevím, jak bych to
    dostal dolů. Je to standardní Dash? Nemáš tam nějaká rozšíření?

    9 Taky jsem na to chvíli koukal. Když dáš ty "Viditelné sloupce",
    tak je tam v titulku "Viditelné sloupce NÁZEV_SLOŽKY" (což jsem
    teď opravil na "Viditelné sloupce v NÁZEV_SLOŽKY").