Já to klidně přeložím, ale až tak za dva týdny, teď jsem vytížený něčím
jiným.
Zatím by se mohlo prodiskutovat, jak přeložit to "resource". Zvolit
vhodný český překlad nebude jednoduché, protože je to na rezervování
obecně čehokoliv - prostor, věcí, lidí. Napadá někoho něco hezčího než
"zdroje" nebo "prostředky"?
M.