Ahoj.

Průkaz mi přijde dobrý, alternativa by mohla být ještě vizitka. Každopádně
tohle je asi potřeba pojmenovat hlavně podle významu.

Jeden problém může být, že pro uživatele bude matoucí, pokud se ta služba
opravdu jmenuje Passport a všude jinde to tak uvidí. Pak bych to překládal
jako "Průkaz Verisign Passport".

--
Michal Stanke

čt 20. 12. 2018 18:25 odesílatel Stanislav Horáček <