Ahoj,

navazuju na únorovou diskusi o novém slovníku z RedHatu:
Slovník jsem dal dohromady se slovníkovými daty z Wikidat a výsledný hunspellový slovník v podobě rozšíření pro LibreOffice zveřejnil na ceskeslovniky.cz - doplnil jsem tam také info o slovníku včetně toho, že nová slova stačí přidávat na Wikidata (to mi připadá jako uživatelsky přívětivá cesta jak slovník vylepšit). Zdrojáky pro slovník, stránky apod. jsou na Gitlabu.

Rozšíření pro LO jsem poslal i na extensions.libreoffice.org, ale chvíli potrvá, než se tam objeví, rozšíření přidávají jen jednou měsíčně.

Mimochodem, vyšlo nějaké "oficiální" oznámení o slovníku z RedHatu? Je to velká věc a propagaci by si zasloužila. Minimálně se o něm zmíním, až budu příště sepisovat něco pro OpenOffice.cz.

A samozřejmě budu rád za komentáře a náměty...

Mějte se a hezké léto,
Standa