Dne neděle 7. července 2019 22:32:45 CEST, Stanislav Horáček napsal(a):
> Ahoj,
> navazuju na únorovou diskusi o novém slovníku z RedHatu:
> Slovník jsem dal dohromady se slovníkovými daty z Wikidat a výsledný
> hunspellový slovník v podobě rozšíření pro LibreOffice zveřejnil na
> ceskeslovniky.cz - doplnil jsem tam také info o slovníku včetně toho, že
> nová slova stačí přidávat na Wikidata (to mi připadá jako uživatelsky
> přívětivá cesta jak slovník vylepšit). Zdrojáky pro slovník, stránky
> apod. jsou na Gitlabu.
> Rozšíření pro LO jsem poslal i na extensions.libreoffice.org, ale chvíli
> [...]

Ahoj,
to je skvělá zpráva, děkuji. Omlouvám se, nevím, jak to funguje technicky, ale
ve zkratce, jak tohle dostanu do distribučního balíčku? Respektive, slovníky
pro LO i hunspell zabalené samozřejmě jsou, ale dá se nějak jednoduše říci,
jak stávající data (v mém případě openSUSE, ale předpokládám, že stejný
problém budou mít i ostatní distribuce) aktualizovat o nový slovník?
Děkuji a zdravím,
V.

--
Vojtěch Zeisek