Saeta te xweş be mamoste.

----- Özgün İleti -----
Kimden : diwanxane@googlegroups.com
Kime : diwanxane@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 21/02/2011 17:44
Konu : {Diwanxane} Helbest.. Xizan ŞÃ®lan

Dembaş diwanxane
Ez ji we re helbesteke xwe dişÃ®nim. Eger hûn bixwazin
dikarin biweşÃ®nin.

Serkeftin ji we re
Silav û hurmet

Xizan ŞÃ®lan

--
- Diwanxane, platformek azad e, ideolojik nine, demokrasi serdest e; hemu
Kurd dikarin bi rengeki azad ramanen xwe binin zimen, kovar, malper u

Navnisan: http://groups.google.com.tr/group/diwanxane

- Diwanxane; Kurtceye kucuk bir adim icin kurulmus en buyuk Kurd mail
grubu. Hukuki sorumluluk yazara aittir. Kurd kultur milliyetciligi esas
alinir. Duzeysiz mailler onaylanmaz. Kurd dillerindeki mesajlara oncelik
taninir.