Oj, to by mohl byt zitra opravdu super vecer, ja se vsak asi do Prahy
nedostanu. :-/ Kdyby se podaril zaznam, jakekoli elektronicke hracky by me
velmi zajimaly, udelalo by to radost. :-)

Diky!

Vl.

On 15.12.2014 23:17, Honza Javorek wrote:
> Fňuk, téma mě až tak nebere, i když věřím, že nějaké ukázky by mohly být
> efektní, nicméně se mi už celkem stýská po vás! Všichni se sjedete na
> hromadu, to bude určitě super akce...! No, užijte si to :-)

> <mailto:ja...@borka.cz>>:
>
>     drat by tam nejaky mel byt. a ja se pokusim nezapomenout s sebou vzit
>     druhe apecko s par kabely, at je to sichr.

>     <mailto:rehak...@gmail.com>>:
>
>         Ahoj,
>
>         neslibuju, ale možná se mi podaří zajistit online streaming a
>         archivaci přes Angelcam (http://angelcam.com). Nevíte, jestli je
> [...]

:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  PGP key 97330EBD