Live streaming běží na adrese http://pyvo.click2stream.com/

Ještě je trochu problém s nastavením mikrofonu, ale řešíme.

V.

Dne 17. prosince 2014 15:08 Václav Řehák <rehak...@gmail.com> napsal(a):

> OK. Kameru mám připravenou, tak to snad pojede. Jen má interní mikrofon a
> externí jsem nesehnal, tak kdyby někdo přines mikrofon (s klasickým
> sluchátkovým jackem), dost by to pomohlo zvuku.
>
> V.

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs

---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.