Nenasměroval byste mě někdo, jakou dělám kravinu?

Do github.com/zvolsky/db_file_storage
jsem dodělal db_file_storage/management/command/files2db.py
Je to ve větvi 'migrate', ale i zamergováno do 'master'.

- Na githubu adresář management/ vidím. Hurá.

- git clone https://github.com/zvolsky/db_file_storage adresář management/
taky vytvoří. Hurá.

- pip install git+https://github.com/zvolsky/db_file_storage.git něco
nainstaluje (těžko říct co) a adresář management/ chybí :((

Možná to dělá url=.. nebo download_url=.. v setup.py. Je potřeba něco z
toho vyhodit? Přepsat?

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/daabbd05-8e70-463d-a7a9-c2e01b7afa99%40googlegroups.com.