Vypadá to, že to funguje, jak píšeš. Připsat packages.

A ještě jsem přišel na to, že i bez jakékoli úpravy setup.py můžu
instalovat: pip install -e git+....
a bude to tam taky (zkopírováno do src/ ve virtual environmentu).

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
[...]
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/7a932b71-f43b-4cd9-a629-55b0e3eaaa08%40googlegroups.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.