Zdravím,

rád bych se poradil jak verzujete či zálohujete databázi během vývoje.
Předpokládám, že to je moje elementární neznalost daná hlavně tím, že jsem
homo-domo-samouk. K verzování používám GIT v naprosto primitivní formě, cca
2 větve (master + devel) a na každé větvi commit po každé větší funkčnosti.
Velice se mi hodí, že k danému stavu se mi uloží i SQLite soubor a tedy
pokud chci kdykoliv skočit do kteréhokoliv bodu, mám ihned k dispozici i
funkční databázi (byť pokaždé s jiným stavem dat). Deploy pak udělám
jednoduše nahráním změněných soubor, pustím ./manage.py migrate a podle
migrací se vše provede.

Dneska je na obzoru projekt, kde nejspíše budu používat MySQL(PSQL) a vůbec
netuším jak se přiblížit podobné funkčnosti. Zkusil jsem si Django napojit
na MySQL, bez problémů. Migrace také v pořádku, ale pokud vrátím zdrojový
kód do stavu o několik migrací zpět, jak toto provedu i v MySQL databází?

Díky za tip či odkaz na dokumentaci.

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/890d65bd-a672-4b9d-aa73-016ad78d95a5%40googlegroups.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.