Všude narážím, že raději PSQL než MySQL, ale je někde takto pěkně a jasně
ukázáno/řečeno/popsáno proč PSQL, ideálně praktické příklady. Knížek je
hodně, ale ta než dorazí, to čekat nebudu. Nebo co bych měl určitě vědět a
užít (viz např. views, i když je to jen uložené view, teď studuji
materialized views).

Moc díky za nasměrování, večer budu chytrej jak rádio :)

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/4aa34fe2-cc3f-48f3-b145-abe496d3c1fe%40googlegroups.com.