Chci začít nějaký nový vlastní hobby projekt, backend Django, frontend
javascript - jen minimalisticky.
TypeScript - zásadně ne (nespamujte prosím na toto téma).
React, Vue - něco bych chtěl do budoucna, snad Vue, ale teď nedokážu najít
čas se to naučit.
Takže asi jen jQuery a otázka k modernizaci je:
1) spouštět lokální nebo CDN/cloudovou verzi js knihoven?
2) je vhodné jít přes Babel a pracovat v nějaké moderní verzi
js/ecmascriptu? Ve které? - což mi možná vyřeší i některou z následujících
otázek?
3) jak nejlíp pracovat se šíleným javascriptovským this? Tady asi odpověď
znám, jestli mě nenasměrujete ještě líp: (function() {..}).bind(this)
4) jak je dnes moderní a perspektivní js do html připojit? Jednotlivé js?
Nebo bundlovat do velkého souboru a čím? Jak pracovat s externími jmény
proměnných místo prastaré prasárny (jména z dříve spuštěných skriptů
přístupná jako window.xxx). Používá se import? Nebo require?
... a jedna specificky Djangovská 5) jde se vždy přes <script scr=".."> nebo
se používají ty class Media: js=".." (a kdy?)

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/eb2bb308-7b67-41a1-82d3-32f90f626280%40googlegroups.com.