BTW. není v Djangu nějaký plugin, který by to umožnil nějak pěkně integrovat s
Reactem? Nevidím důvod, proč by místo jinja šablon (nebo co v Djangu je) nešly
psát JSX šablony :)

Pokud není, mozna by stalo za to ho vytvořit.

Mimochodem posun js frameworků serverless způsobil to, že teď je každá stránka
samostatně “spustitelná”, takže i na js render v Djangu by stačil Python v8
wrapper.

Petr Messner

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/A65B4A47-3D61-44D3-BC4E-0D85ED2E39C5%40gmail.com.