Omlouvám se. Smazal jsem svůj nejapný dotaz, proto to není na webovém
rozhraní.
Byl jsem tou svojí myšlenkou tak zaujatý, že jsem to sepsal, a pak jsem se
teprve na chvíli zamyslel.
Takže jsem došel k tomu, co píše pe...@bla.. (tedy jen tu část o dědění
tříd).
Tak jsem se zastyděl a smazal dotaz - nedošlo mi, že je to i mailová
konference.

Takže dát import příkazy, které nejsou během importu modulu potřeba na
konec, by sice circular import řešilo,
- ale jednak je to spíš obejití než řešení (jak píše pe...),
- jednak, když něco nahoře být musí, tak to ztrácí veškerou eleganci.
To už to pak můžu naimportovat přímo v té definici funkce, když nejsem
schopen ten circular import řešit správnější strukturou celého projektu.

Ještě jednou se omlouvám a dík.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/1a91b7b3-4d3e-4f1f-9db6-5dd7f21322f7n%40googlegroups.com.