Ahoj, nejde mi nainstalovat knihovna Numpy. Když zadám příkaz
C.\Users\jmeno\pip instal numpy (zde mám i instalovaný Python), hlásí mi
RuntimeError: The current Numpy installation
('C:\\Users\\jmeno\\AppData\\Local\\Programs\\Python\\Python36\\lib\\site-packages\\numpy\\__init__.py')
fails to pass a sanity check due to a bug in the windows runtime. See this
issue for more information: https://tinyurl.com/y3dm3h86

V manuálu (https://www.w3schools.com/python/numpy_getting_started.asp) píší:
If this command fails, then use a python distribution that already has
NumPy installed like, Anaconda, Spyder etc.

Zkoušela jsem Anaconda, ta se nainstalovala, ale nevím, jak ji použít v
programu.

Prosím, co mám dělat, aby mi numpy nebo prostě něco fungovalo?
Děkuji. Jana

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>