On 12/29/20 10:20 AM, Jana Velkoborska wrote:
Ahoj, nejde mi nainstalovat knihovna Numpy. Když zadám příkaz C.\Users\jmeno\pip instal numpy (zde mám i instalovaný Python), hlásí mi to RuntimeError: The current Numpy installation ('C:\\Users\\jmeno\\AppData\\Local\\Programs\\Python\\Python36\\lib\\site-packages\\numpy\\__init__.py') fails to pass a sanity check due to a bug in the windows runtime. See this issue for more information: https://tinyurl.com/y3dm3h86 <https://tinyurl.com/y3dm3h86>

Podle téhle diskuse o téhle chybě Microsoft už dva měsíce ví, ale zatím ji plánují spravit až ke konci ledna :(

Jedna možnost je použít starší verzi NumPy. V té se tahle chyba projevuje taky, ale tak, že určité funkce spadnou (nebo dají špatné výsledky) až když je použiješ, ne hned při instalaci.
Starší verzi nainstaluješ pomocí:

    pip install numpy==1.19.3

Potom, než Numpy použiješ na opravdu důležité výpočty, aktualizuj Windows a pak i Numpy:

    python -m pip install --upgrade numpy

V manuálu (https://www.w3schools.com/python/numpy_getting_started.asp <https://www.w3schools.com/python/numpy_getting_started.asp>) píší: If this command fails, then use a python distribution that already has NumPy installed like, Anaconda, Spyder etc.

Pro úplnost, oficiální manuál NumPy je na https://numpy.org/doc/stable/; sekce o instalaci tě odkáže na https://scipy.org/install.html

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
--- Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/58cc9d3f-274b-ed35-8dcc-1537e834dc4d%40gmail.com.