A nemůžeš mít název toho projektu jako konstantu přímo v settings?
Zjišťovat to z názvu adresáře mi přijde příliš křehké.

A Sites znáš? to je takovej dobrej způsob, jak pracovat s více projekty /
instalacemi / weby v jedné code base:
https://docs.djangoproject.com/en/3.1/ref/contrib/sites/

Honza

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAMmgUkNE8pvmhtkfV2VaN_cmzdB1WytZSMev-tbW9KyuBbOEog%40mail.gmail.com.