@John

Jo, zase jsem horlivější než je vhodné.
Nemyslel jsem to tak, že já sám chci mít na stagingu/produkci/.. různá
prostředí.
Myslel jsem to tak, že kdyby se to někdy z nějakých nyní neznámých důvodů
ocitlo pod jiným prostředím (např. na různých cloudech), aby to chodilo.
Čili přehnaná snaha o obecnost, která se nakonec skoro vždycky spíš vymstí.

Jinak vyvíjím i nasazuji na poslední Debian, takže vlastně skoro identické
prostředí na vývoji i produkci.
Díky tedy za doporučení dockeru, já už jsem si s ním kdysi pohrával, ale
zjistil jsem, že pro laika to zas tak ultrasnadné není,
pak se mi zdá, že to docela žere místo na disku (zvlášť když tam zapomeneš
něco nesmazaného z předchozích pokusů), což při nasazování na
(cizí=veřejný) virtuální server je dost zásadní,
a pak, když to jedu vše na Debianu, tak by ten přínos zas tak zásadní nebyl.
Takže Docker je zatím odložen.

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/91180f39-d697-41f5-a59e-a00e4250a4efn%40googlegroups.com.