Moi,

Kuulostaa oikein hyvältä työkalulta jenkkikuunteluun! Laitatko tiedostot
mulle emailina, niin katsotaan miten homma hoituu. Mulla ei tosin ole
hajuakaan siitä, miten ohjaustietoja Geoclockissa käytetään... jos et
ehdi yksittäisiä käyttäjiä neuvomaan, voisitko postata vaikka
postituslistalle joitain ohjeita?

Mun käyttis on XP Home ja Geoclockista (ainakin toistaiseksi) ilmaisversio.

73
Mika