Hei,

Tämä viesti on off the record, ja pyydän etukäteen anteeksi kaupallisuutta
jalon harrasteemme postituslistalla.

Mutta tilanne on emergency-tasoa. Tarvitsisin kipeästi muutamia miespuolisia
laajakaistan kotona omaavia henkilöitä huomenna torstaina 6.10.
keskustelemaan vajaaksi kahdeksi tunniksi operaattoreista ja niiden
palveluista. Minulla on 40-55 vuotiaiden miesten ryhmäkeskustelu kello
17.00 - 18.45 ja 25-40 vuotiaiden miesten ryhmäkeskustelu kello 19.00-20.45.
Kyseisten henkilöiden tulisi olla perheellisiä eli lapsi(a) pitäisi olla ja
laajakaista hankittuna kotiin joko Elisalta, Soneralta tai Saunalahdelta.
Welho ei valitettavasti käy.

Paikkana on Scandic Hotel Simonkenttä ja palkkiona 50 euron Stockan
lahjakortti (tax free, verot maksamme puolestasi). Samalla olisi oiva
mahdollisuus nähdä, mitä ihmettä se JMS ammatikseen puuhastelee (jos se
ketään kiinnostaa).

Jos homma näin lyhyellä varoitusajalla sattuisi sopimaan, niin ilmoita
minulle etukäteen numeroon 040 544 7077 (saa soittaa kuinka myöhään tahansa
tänään tai aikaisin huomenna).

Kiitos, kumarrus - ja anteeksi off the topic,

73
Jim

Jim Solatie, Espoo