Minusta tällainen "uusimmat ensin" -järjestys on kätevä varsinkin silloin, kun viestiketjusta tuppaa tulemaan pitkä. Näkee heti, mitä joku on vastaukseksi kirjoittanut eikä tarvitse etsiä viimeisintä vastausta sieltä jostakin WRTH-mainosten ja GNU-mainintojen naapurista. Sellainen tuntuu vähän nurinkuriselta. Jos tämä lista toimisi jollakin foorumialustalla, kommentoitavat tekstit olisi ehkä vähän helpompi sijoittaa kommentin yläpuolelle.

Sain muuten juuri sähköpostiviestin, joka alkoi huomautuksella "#### Please reply above this line ####"

73 PS

----- Original Message ----- From: "Ilpo J Leppänen" <i...@iki.fi>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@hard-core-dx.com>
Sent: Tuesday, February 28, 2012 11:54 AM
Subject: Re: [DX] Radiomaailma pdf ???

Juu, en ole minäkään tietoa asiasta havainnut.

Esitän tässä yhteydessä  pari muuta kysymystä:

Kaikilla radioalan foorumeilla joissa olen mukana ei harrasteta "Top
postausta" lukuunottamatta tätä Hardcore-DX:ää. Yleinen käytäntö on lainata
vain tapeellinen edellisistä ja kirjoittaa vastaus perään noilla muilla
listoilla joissa olen mukana. Olen tosin tällä listalla tätä ennen
sopeutunut yleiseen tyyliin tällä foorumilla. Mikä sitten on oikein onkin
toinen juttu....

Toinen juttu on SDXL:n kotisivut. Vasemmassa yläkulmassa lukee Suomen
DX-liitto 1958-2008. Olisiko aika näiden lukemien päivittämiseen?
Muutenkin hakemistorakenne ja tiedot ehkä sietäisivät vähän tutkiskelua
siitä miten ne olisivat käyttökelpoisempia. Päivitystahti
valtakunnallisella liitolla voisi olla muutenkin enemmän ajan tasalla.

73,s IJL

Nykyisin tässä infoähkyssä (onneksi jotkut tahot siltä meitä varjelevat?? - kaiketi tahattomasti) nukumme varsin usein onnemme ohi. Tietenkin Radiomaailmassa oleva teksti "Kaikki Radiomaailmassa ilmestynyt aineisto voidaan julkaista myös sähköisessä muodossa" on enemmän kuin arvoituksellinen, ihan kuin joku poliitikko olisi sen kirjoittanut. Voisimme kokeilla selkokielistä vaihtoehtoa!
73 SSS