Morjens

Minusta jonkun poliitikon pitäisi tästä olla jo huolissaan. Miten voidaan
perustella että joku muu saa näin paljon enemmän qsl:iä kuin muut? Eihän
kukaan voi tarvita näin paljon vastauksia! Voin kuvitella lööpit
"ökykuuntelijalle ei riitä 5000 rankkipistettä -katso listasta miten sinun
vastauksesi sijoittuvat keskimäärin" tai "Senaatintorilla mellakoidaan
-faileja vuotaa kavereille".

Vitsi vitsi, totta kai pitää olla huolissaan jos toinen käyttää
vapaa-aikansa harrastukseen ja vielä kerskuu lokipalstoilla.

73 MJ

p.s. niin itse tallentelen joka yö ja kerskun lokipalstoilla. On muuten
kovaa puuhaa ja antenninvedossakin meinasi mennä henki. Ajoinpa vielä
kahteen kertaan 950 km/siivu kylmätallenteiden vuoksi kun on niin kiva
harraste. Arhinmäellä ei taida olla vielä mitään kantaa

15. marraskuuta 2012 10.01 Jukka Kotovirta <