Minulla on 'kylmäkalleasema' käytössä, tänäänkin.  Läheiselle työpaikan
mökillä on tietokone, pari takakeila-antennia ja pari SDR-IQ:ta.  Olen ne
ajastanut
tallentamaan tietyn taajuusvälin (2 * 190 kHZ) tiettyyn aikaan
(tasatunnille tai puolelle - iq:lla
ei montaa ajastusta saa...).  Haen tallenteen ja kuuntelen sen.  Tästä
teollisesta
massaraportoinnista on kesän ja syksyn aikana lukemattomien tasa- ja
puolituntien
 kuuntelusta jäänyt käteen muutama uusi iranilainen ja kolme-neljä
lattaria, pari ibsua.
Uutta jenkkiä  vielä odottelen.....  Toivottavasti muilla on onnistanut
paremmin.... ehkä minullekin
vielä kelit osuu...  Kotiin en antenneja saa, mutta nyt  pystyn
kuunteluharrastusta
jatkamaan.  Ilman tätä kylmäkalleasemaa olisin aika inaktiivinen, silloin
tällöin
mökkikuuntelua.  Tuntuu minusta ihan oikealle dx-kuuntelulle. Eikä tarvitse
yötä valvoa,
usein turhaan, kuten ennen vanhaan.
73's jhy