Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com]
Puolesta Tapio Kalmi
Lähetetty: 3. helmikuuta 2013 0:40
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Arpomisesta

Mitä sillä on sinun kannaltasi väliä?

73
Tapio

-----Original Message-----
From: dx-boun...@hard-core-dx.com [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com] On
Behalf Of Ilkka Martikainen
Sent: 31. tammikuuta 2013 11:47
To: 'Suomalaisten DX-lista'
Subject: Re: [DX] Arpomisesta

Millainen on sitten toimintamalli noiden "kylmäasemien" kovalevyjen ajan eli
näihin tallentuneiden asemien jakamisessa? So.  purukkapeditionien
jälkeisten nauhoitusten - kun nämä jätetään kuuntelupaikalle tallentamaan
noita tasatunteja.
Noudatetaanko niissäkin samaa systeemiä, eli tasatunnit jaetaan peditionilla
olleiden kesken?

Ihmettelee ... SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.