> Tiedotuksesta:
> Toivottavasti ei jouduta siihen, että oleellistakin tietoa joutuu
> siivilöimään eri kanavista.
Kyllä kaikki olennainen tieto tulee edelleen päätiedotuskanavaamme lehteen,
kuten aina ennenkin.Ts. tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Seuraavassa RM:ssa
on selventävä artikkeli.
Facebook toki
Nuo sähköposti-ilmoitukset saa pois asetuksista. Samalla tavoin voit valita
kunkin ryhmän kohdalla, seuraatko sitä vai et. (Oletus on että seuraat) Jos et
seuraa, et saa punaista ykköstä, kun joku kirjoittaa jotain ryhmään. Minulla on
vain keskeisimmät ryhmät, joista haluan tietoa kun sinne kirjoitetaan. Suuri
osa on ryhmiä, joissa käyn silloin tällöin ja lueskelen juttuja läpi silloin,
kun on aikaa, niistä ei siis tule ilmoitusta. SoMe:sta saa muovattua aika hyvin
mieleisensä, kun tutustuu asetuksiin (alati toki muuttuviin).
 Minä en valitettavasti osaa vastata siihen

Tällä hetkellä suunnilleen sama sisältö tulee kaikille virallisille kanaville.
Nettisivuilla ei ole staattisena tietopankkina minun mielestäni mitään mieltä
julkaista jokaista rivi-ilmoitusta. TAK onkin sinne nostanut kaikkein
keskeisimmät asiat etusivulle, mistä suuri kiitos!
Sivuilta on myös linkki blogiin, jossa on edellä mainittujen asioiden lisäksi
vähemmän tähdellisiä tiedotuksia, kuten aika monella muullakin eurooppalaisella
DX-kerholla (AER, AIR). Jokaisesta blogauksesta lähtee automaatti-ilmoitus
twitteriin ja Facebookiin. Sitä en ole vielä keksinyt, miten saisin
automaattisen sähköpostin lähtemään DX-listalle, kun uusi blogaus on
ilmestynyt. Tiedotuksia ei siis tarvitse "kirjoitella joka paikkaan". Yksi
paikka riittää ja tekniikka hoitaa loput. Ja ei minun vapaa-aikani rehellisesti
riittäisikään, jos tekniikka ei auttaisi näin paljon.
Yst. terv JMN