Niin ehdotus vanhojen QSL:en yhdistämisestä ääniteasemiin (joita kuuntelijalla
on) perustuu puhtaasti siihen, että kokonaistuloksellisuus on se joka
MAHDILLISESTI saisi kuuntelijat mukaan -ehkä inaktiivisemmatkin voisivat
innostua kaivamaan arkistonsa. Kisan erottaminen joksikin omakseen/ aikarajojen
luominen sille on mitä todennäköisin keino tuhota ajatuksen toimivuus. Wikö
olisi mukava lopultakin saada selville/ talteen, montako maata/asemaa
pisteineen minulla on olemassa?  Mutta, tämä oli ajatulkkseni, minä yritän
vaieta tästä hetkiseksi.. AHE PS. Olemassa oleva QSL-systeemi voisi toki toimia
rinnalla- etuvartiosakin" jos niin halutaan. Joten asia ei sotkisi tätä, vaan
se voisi jatkaa kuten ennemkin.