Vastaus voi olla helppo, mutta aseman kuuluminen ei sitten aina ole
helppoa....
Haaveenani on yli 25 vuoden ajan ollut saada kuuluviin AIR Bhuj 1314 ...
Intialaisten aloituksia ja lopetuksia on tullut kuunneltua lukemattomia
kertoja, ja monta
air:ia on kuulunutkin, mutta ei Bhuj.  Sitä olen kytännyt Lapin matkoilla
unohtaen jenkit,
Nyt kun vaikeusaste (Norja) on pienentynyt, yritän edelleen
säännöllisesti.  Kerran oli
lähellä.....   Tässä minulle tavoitetta,  Edelleen.
73's jhy