Hui, tuli vuoden muistivirhe! =(

Tarkistin omista DX- muistiinpanoistani.
Kyseinen National NC-98 (varaputkineen) tuli käyttööni keväällä 1974, ja
ostin sen seuraavana keväänä 1975.
Jona vuonna myös muutin Pohjois-Karjalan Liperistä Helsinkiin.
1975 löysin Hesalaisesta osto- ja myyntiputiikista hyväkuntoisen Luxor
Ambassadörin, ja a vot kun sillä keskipitkät soi myös upeasti.
Tuo onkin Selenan ohella niitä legendaarisia kapistuksia kotiradioina.

t. MNi