Tervetuloa mukaan, kuten kaikki muutkin ilmoittautuneet. Hyvin mahtuu vielä, sillä ehtinen avata kisan aikaisintaan sunnuntai-iltana.

Samalla tiedoksi kaikille, kun asiasta esitettiin kysymys. Lähetän kilpailumateriaalin sähköpostin liitetiedostoina.

En lataa kuvia netiin sen takia, koska kuvasivusto mahdollisesti ei toimisi jokaisen osallistujan tietokoneen selainasetuksilla. Palomuuri, virusskannerin skriptiblokkaus jne. niin ikään saattaisivat estää joltakulta kuvasivuston avautumisen.

Niin ikään, jos netiin lataisin kuvat, koko paletti saattaisi levähtää. Esimerkiksi, joku kilpailun ulkopuolinen voisi vahingossa paljastaa oikeita vastauksia.

73, IS