No jos edelleenkin verrataan olympialaisiin.
Valtaosa jäsenistöstä on sunnuntaihiihtäjiä, jotka eivät koskaan kilpaile
kuin korkeintaan kyläkisoissa.
He haluavat silti olla mukana, vaikkeivat olympialaisiin koskaan
osallistukaan.
Joku on täällä toivonut, ettei keskustelua ja arvostelua jatketa SDR-
vastaaonottimista.
Mutta tokihan on totuus, että noiden mukaan tultua sunnuntaihiihtäjät
pakotettiin kilpailemaan samassa sarjassa jos ei olympiajoukkueen niin
ainakin kilpailusarjalaisten kera.
Ja sitten kimpparaportointi todella vastaa viestijoukkuetta, mutta
sunnuntaihiihtäjänkö olisi tuossakin tapauksessa osallistuttava kokonaista
olympialaisten viestijoukkuetta vastaan?
Ja tulokset olisivat samanveroisia?
Ei nyt hyvä ihme sentään.

Olen lukuisia kertoja kirjoittanut, että olen täysin erakko.
Kuunteluihini en seuraa kaipaa jos en muutenkaan.
Me olemme erilaisia, joku ahdistuu ja ei osaa olla yksin.
Minusta se on elämisen ja kehittymisen elinehto; pystyä olemaan kaipaamatta
yksin.
Mutta olemme erilaisia.