Moi!

Latu on, mutta hiihtäjiä ei näy. Ehkä hiihto ei kiinnosta?

Kuullut asemat -palsta on ymmärtääkseni edelleen olemassa, mutta ei siihen
ole ilmoituksia tainnut 10 vuoteen tulla.

73 JMN

---------

Eikös "Kuullut asemat" ole joka vuosi uusiutuva kisa?
Minua se ei tuollaisenaan kiinnosta juuri ollenkaan, mutta jos siihen voisi
lisätä koko DX- historian (johon Teijo viittasi) niin a vot. :)

t. MNi