Voi AHE!
Ymmärrä nyt, että meillä monilla on melkoisen hyviä kaappauksia ajalta,
jolloin kaikilla ei ollut nauhureita.
Tai jos nauhureita oli vanhat kelanauhoitukset voivat olla tuhoutuneet.
Asemasta ei siten tullut nauhoitusta ja kas, jospa se ei vastannutkaan. Eli
kun ei ole nauhoitusta eikä verifiointia; onko asema sinun mielestäsi AHE
siten mitätön kuuntelijan kannalta?  Muistiinpanoissa ne silti säilyvät ja
kertovat kuuntelusta.
Ovatko nuo asemat sinun mielestäsi (ei verifiointejja ja ei nauhoituksia,
joihin aina vetoat) sitten kuopattava?

Sain omilla varoillani kelanauhurin vasta vuonna 1973 ja kasettinauhurin
1979.
Raportointia ja asemien kuuntelua toki aikaisemminkin harrastin.
Eka QSL tuli maaliskuussa 1969 ja vanhimman veljen WRTH 1965 oli jo
käytössä huomattavasti aiemmin.
Oman DX- kuuntelun aloituskohdaksi olen kirjannut tuon 1969 kun eka rapo
syntyi.
Toki Radio Pakistanit yms olivat tuttuja jo vuosina 1968 ja 1967, jolloin
olin vasta 11 vuotias.
Vanhin veljeni huudatti yötolkulla toosastaan Venezuelaa yms. :)

t. MNi

19. helmikuuta 2014 14.46 alpo.heino...@pp.inet.fi <alpo.heino...@pp.inet.fi