Erillisenä palstana voidaan edelleen pistää se simppeli maarankkikin.
Valitettavasti siihen ehdotukseen en saanut yhtään kommenttia, joten homma
ei ilmeisesti kiinnosta lopulta edes Markkua?

73 JMN

Hui! Jäikö minulta eilen joku välistä? =)
Tietenkin Markkuakin kiinnostaa...

Joo Jari, saattoi ne asemat olla noinkin, siitä on niin pitkä aika kun
höyryradiolla noita kuunneltiin.

t. MNi

20. helmikuuta 2014 19.54 Jari Savolainen