Osallistujien henkilökohtaisella maa/asemalistaussivuilla kannattaisi
luetella tietoineen vain ilmoitushetkellä ei-verifioimattomat maat/asemat
maanosittain eroteltuina. Tällöin listat pysyisivät hallitumman kokoisina
ja järkevinä [koska QSL-asemathan on ilmoitettu jo RM:n maanosakohtaisille
palstoille joskus historian hämärissä.

----
Silloinhan se kai olisi täsmälleen samanlainen kuin Nauharankki, eli tynkä?
Vai jäikö minulta taas jotain lukematta kun katselen kisoja samalla,
curlingia nyt. :p
Itse osallistuisin vain maapuoleen...
Koska tuo asemapuoli noin 45v dx- uran (lasken ekasta raportistani
maaliskuussa 1969, vaikka kuuntelua kauemmin) aikana vaatii melkoisen
listaustyön...

t. MNi

21. helmikuuta 2014 10.54 alpo.heino...@pp.inet.fi <alpo.heino...@pp.inet.fi