Terve KTU !

Selvisikin myöhään aamuyöstä Verkkokaupan palautteita lukiessa että
tosiaankin tämän laitteen "äänipöytä / mixeri" softalla oli kanava(t) ja
tasot kiinni ja sieltä auki ja homma pelaa ulospäin nyt. Ykköslinja ulos on
stereo, muut kaksi monona ulos. Genet soi kuten ennen eli hyvin. Hankin
tämän (kalliin) kortin ensisijaisesti sen takia kun ei läppärissa saatikka
porttireplikaattorissa ollut linjaliitäntää. Vielä vanhemmissa Ibareiden
telakoissa tämä oli ok.

Manuaaleissa tämä olisi ollut syytä sanoa heti eli pelkän W7n kuvaketta kun
käytti niin ei mitään ääntä (kuin taustalla palkki). Oppia ikä kaikki
hienon harrasteen takia..;)
HPI Espoo