----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: iiro.la...@kapsi.fi
Päivämäärä: 5.3.2014 22:48
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] Viestiketjuista (Oli: Re: Pistelaskenta ja kimpparaportointi)

Janne Heinikangas kirjoitti 05.03.2014 19:21:
> Kompaan Iiroa! Ei sitä otsikkoa tarvitse joka välissä ruuvata.
> Kyllä se pointti sieltä esiin tulee ilmankin ja pysyy nämä ketjut
> kuosissa. Vastaa-nappula on varsin jännä keksintö...Eiks je?
>
> Cheers!
>
> JJH

Tässä taitaa olla taustalla sellainen ongelma, että porukka ei oikein
tiedä, miten sähköposti toimii. Sähköpostiohjelmathan eivät oikein
toimiessaan lajittele ketjuja otsikoiden perusteella, vaan viesteissä on
erilliset otsakkeet sitä varten. Ja ne tulevat viesteihin vain
Vastaa-nappia käytettäessä.

Otsikkoa siis voi ruuvata ihan mielin määrin, kunhan käyttää
Vastaa-toimintoa.

Tuolla on lisää tietoa asiasta kiinnostuneille:
<http://cr.yp.to/immhf/thread.html>

--
Iiro Laiho