"Pistelaskennan merkityksen vähenemistä ovat jotkut jo vuosikymmeniä
toivoneet, mutta enemmistö on ajatellut toisin. Hurja saavutuspainotteisuus
on vähitellen johtanut siihen, että yhdistys on käytännössä kääntänyt
selkänsä "tavallisille" DX-kuuntelijoille." kirjoitti PS.

Täsmälleen totta, "tavalliset" DX- kuuntelijat ovat unohtuneet.
Tosin on se meistä itsestämmekin kiinni.
Mutta jos mennään aikaan jo vuosikymmeniä sitten.
Silloinen SDXL-Rankin (ei nykyinen) toimittaja kirjoitti julkisesti "Rankin
loppupään sijoitukset eivät ketään kiinnosta."
Jos kyseinen herra nyt tuntee piston sydämessään... tai tokkopa, monilla ei
näemmä ole tuota "kestomuistia,"  joten asia lie jo vuosikymmeniä sitten
unohtunut.
Kyllä sen lehden arkistoistani löydän jossa moinen tokaisu.
Työtä se vaatisi, ja sillä tiedolla ei nyt voitettaisi yhtikäs  mitään.
Tulipahan vain mieleeni syystä, että Rankin loppupään sijoitukset
kiinnostavat minua enemmän kuin se ykköskymmenikkö...

t. MNi