"SDXL:n sääntöjen mukaan ylin päätöksentekoelin on vuosikokous. Sinne oli
kaikki kutsuttu. On suorastaan loukkaavaa puhua 17 kääpiön juntasta, koska
ne ovat kuitenkin ihmisiä jotka uhrasivat lauantaipäivänsä yhteisömme
eteen. Yhtä keskenkasvuista kuin jättää äänestämättä ja haukkua silti
poliitikkoja." kirjoitti JTK

Hyvä JTK:

Toki kaikki oli kutsuttu, mutta harvat valitut.
Sinulta tuskin kului montakaan euroa päästä vuosikokoukseen?
Ja taisit päästä sinne muutamissa minuuteissa?
Vai menikö aikaa jopa peräti tunti?
Jos haluaisin yöpyä paikan päällä ilman sukulaisia, minulta olisi kulunut
matkoihin ja yöpymisiin kai ainakin 500 euroa!
Se olisi vienyt kuukauden käyttövarani jo miinukselle, eli joku lasku olisi
eläkeukkona pitänyt siirtää seuraavalla kuukaudelle.
Ja aikaa kaikkiin matkoihinkin olisi kulunut liki puolen vuorokauden.

Ei demokratia näin toimi suuressa ja pitkässä Suomen maassa.
Valtakirjoilla demokratia olisi jo jotenkin toiminut (huom silti pitkät
matkat).
Mutta täydellisesti demokratia olisi toiminut vasta esittämälläni tavalla,
jäsenäänestyksellä, jonka tuloksen olisi sitten siunannut vuosikokous
laillisesti.
Oli silloin vuosikokouksessa läsnä 7 tai 17 kääpiötä, hällä väliä!
Jos hyvä JTK voit kumota yhdenkään faktani ylläolevasta niin tee se.
Me EMME näin suuressa maassa ole tasa-arvoisia jo matkojen suhteen, muista
nyt hyvä mies se!
Emmekä ole tasa-arvoisia muutenkaan, mutta se jo eri
asia.....................

Ja seuraavaksi hyvä JTK kirjoitit: "Mielestäni meillä on nyt paras
mahdollinen tilanne kaikista ajateltavissa olevista."
Voitko hyvä JTK kertoa tuon asian huonommin.'
Minusta paras tilanne oli 70- luvulla tai silloin, kun 80- luvulla
aloittaneet tuloskuuntelijat eivät edes tienneet DX- kuuntelusta.
Silloin oli tekemisen ja harrastamisen riemua.
Meitä hyvä JTK kuitenkin toistaiseksi on vielä satoja.
Kohta ei ole.

Tulee mieleen laulun sanat (oliko tuo elokuvasta "Kaunis Veera?")
"Kyllä me poijat kummasteltiin,
mikä on meihin tullu,
joka mies kuin järkeä vailla
ja Kippari pähkähullu."

Kaikella ystävyydellä, ;)

t. MNi

18. maaliskuuta 2014 15.22 Jukka Kotovirta <