Toki luin intron, eli lopussa kirjoitit "...vaikkakaan esimerkiksi
esimerkiksi Oulun korkeutta kelit eivät enää mitenkään erikoisesti
suosineet."

Heh, mutta tältä korkeudelta kuitenkin sanoisin, että etelässä
harvinaisemmat asemat Tsekistä, Slovakiasta, Puolasta, Unkarista..., niitä
voi kytätä paremmin täällä.
Nehän voi yllättää, ja niin joskus ovat iloisesti tehneetkin....
Mutta viime vuosi niidenkin suhteen mulla täysin pyllystä. =(
Uusia en löytänyt, entisiä kuului.
2010 oli mulle täällä unelmaa, asemia kuului hirmuisesti päivästä toiseen,
jopa aamuyöstä alkaen pari-kolme päivää putkeen iltamyöhään.
Ja se toistui ja... toistui.
Ja mie kun suurimman osan ajasta oli naisystäväni kera skypessä...
Anoin joskus häneltä kuuntelurauhaa ja sain sen, joskus.
Parhaimmilla keleillä 2010 olin bandilla 18-19 tuntia putkeen (ja kelit
vaan jatkui), mutta väsähdin..., ja menin nukkumaan.
Se oli mahtavaa.
2010 oli hienon upea vuosi Hailuodossa, mutta kyllä muistan vuoden 1981
lähellä Turkua, ja onhan muistissa muutama muukin hyvä vuosi.

Tavataan JMN FM- kuuntelupalstalla.
Josko taas tulisi parempi vuosi tännekin? =)

t. MNi