Eri kätevä polarisaatiokahva kyllä Ison Markun Triaxissa ja UNID
reittilento juuri ylittänyt sen kahvan matkalla itään..
Ei tullut tänne Espooseenkaan lehteä, eikä edes postia (josta "kiitos"
Itellan sisäisten leikkauksien), mutta onneksi on tämä PDF lehti
lisäpalveluna liitolla ettei sentään mennyt vkl ihan "jäiden
polttelemikseksi"..Kiitos HAA:lle ja JTK:lle !

73tHPI

2. toukokuuta 2014 17.54 Ilkka Martikainen