"Minulla on ollut se kuva, että itse asiassa aika moni ainakin 60- ja
> 70-luvuilla aloittaneista käytti vanhoja putkiradioita."

Simon kuva on varmasti oikea. Kahdellakin ihan tavallisella kotiradiolla, siis
putkisellaisella, kuuntelin
minäkin 2 ensimmäistä vuotta. Eikä myöskään kuulokkeita, eikä mitään
tallennuslaitteita...

DX-kuuntelijan numerossa 4/1966 oli sitten ilmoitukseni halusta ostaa
liikennevastaanotin. Sitä en jaksa
muistaa kuka tuon ilmoituksen perusteella myi minulle jenkkiarmeijan surplus
radion BC-348-Q, joka palveli
minua siihen asti, kunnes kerhon 1. yhteisostoerästä hankin Trio 9R-59DE'n.

489/SJP