Aikoinaan oli olemassa Sangean 803A, vanha malli, joka lienee ollut (ja
onkin) Sangeanien paras vastaanotin kautta aikain keskipitkillä.
Tuosta tuli Eska:n parantama versio, oliko ainoa muutos selektiivisyys vai
tehtiinkö herkkyyden puolellekin jotain?

Etsikääpä vanhoista DX- kuuntelijoista "erään" Suomen NA- kärkimiehen
kommentit moisesta. =)
Lapissa oli sattunut sähkökatkos, ja Eskalla paristoilla kuunneltiin...
Myöhemmin havaittiin, että Eska pesi keskipitkillä rivissä kaikki NRD:t...!!
Semmottista.

Lehden numeroa ja vuotta en muista.
Näkömuistillani (??) näen kyllä, että kyseinen juttu oli oikean sivun
oikeassa sivussa, kapeana kaistana ylhäältä alas.
Toivottavasti tuo muistini ei nyt petä, mutta sen mukaan kyseisen
artikkelin löytäisin aika helposti jos viitsisin lehtiä etsiä.

Eli kyllä ne pienetkin "rimpulat..." :)

t. MNi

22. helmikuuta 2015 16.37 alpo.heino...@pp.inet.fi <alpo.heino...@pp.inet.fi