Voisihan niitä olla huonompiakin (ja kai halvempiakin) harrastuksia kuin
vanhojen ammattilaitteiden keräily, jo historian vuoksi.
Netistä olen joskus tutkaillut, että Euroopassa joillakin muillakin (oliko
se nyt W. Bosch ym.) on myös melkoisen hienoja kokoelmia.

Minua kiehtoo vanhojen putkilaitteiden upea ulkonäkö, esim. Hallicrafters
SX-100 tai SX-28.
Joskus 70- luvulla DXK:ssa oli Ari Leinon haastattelu, ja jutussa komeili
kuvana tuo hänen 30- luvun SX-28, muistaakseni Nils G. Sandvikin entinen
kone.
Kateeksi kävi. :p
Noihin vehkeisiin verrattuna ulkonäöllisesti mulle tuo Schumberger oli
kauhistus.
Ja täytyy myöntää, en tätä ennen ollut kuullutkaan moisesta
vastaanottimesta.